Thursday, January 27, 2011

kEmBaLi CiNtA bErPuTiK dEnGaN yAnG tErSaYaNg.........

dengar cam berpsah lmew jew dengan yang tersayang....padahal bpew mggu jew.....huhuhu...wat gempak jew aku ney...hhuhuhu....aku dah kmbli bersyg2 ngn owg yg aku sayang.....mlew2 aku ptos asew gak r ngn sumew uw....tpy!!!!!dengn harapan yg celaru....dyew kmbli dtg dan memjok aku utk troskan hbgn ktew owg.....mlew2 aku xcyew.....tpy dalam aty aku adew taman siot....mmg bhgia r sngt....xnk lps r...nk jew plok2...nk jew bg kizz yg smprna.....opppssss!!!!xkawen ag r...nk bg kizz lak...huhuhu......










ney r kasih aty aku yg pling aku sayang.....jgn amek k....dyew hak aku jew.....sapew nk amek..tggu dyew jady duda dlu k....huhuh..tpy dyew xmkin akn jady duda slagi adew aku....








ney r awek sayang dyew.....bakal jady istri taw...huhuhu.....ney r aku...nk gak mencapap ngn gambar abg cyg aku....jgn cmbru taw......

1 comment:

  1. heee... bgus2!!!! semoga berkekalan... hee... amin...
    jgn lupa lak jemput aq t ea??

    ok,,, aq doakan kowang...

    ReplyDelete