Saturday, January 29, 2011

rAsA tErDeTiK.....




my lovely grandmother.......i mish her so much......

pic u adalah pic yang terakhir aku miliki.....tmew uw hary jadi arwah nenek ku....tpi tmew tue aku xdew ngn dyew...mmg r cdey sngt......nenek aku jgew aku dary kck ag....pas aku lhr ag dyew dah jgew aku...sbb mama kjew...so mama xdew msew nk jgew aku...aku mmg rapat ngn nenek...tdow smew2 smpi knew plok ag sbb aku ney jns penakot kit...kdg2 dyew adew jew mndykn aku...huhuhuhu..mmg best..... aku ingt ag....masa aku sem 3 at cney....aku terdetik haty nk col mama nk tyew kbar sumew....tmew uw msew puasew.....aku col r mama....tpi adk aku yg no 3 angkt pggln uw......aku dgr sora dyew len sngt...cam owg bawu pas ngs...aku tyew r dyew...dew at new....mnew mama????dyew jawab...dew at osptal.....aku tyew npew dew at osptal....dyew snyp tbew2....aku tyew ag skali...bawu dyew jawab...nenek aku msok osptal...sbb pngsan at umh.....pas aku dpt brtew uw...aku tros ngs...aku cdey sngt2 sbb mama xgtaw aku awl2.....nenek aku msok osptal sblom brbkew posa.....aku col tmew uw dah kol 10 lbh.....mmg aku cdey.....lpas pdew smggu nenek aku msok osptal bawu aku alik png...sbb mkcik aku  col ckp nenek aku dah trok....dah psg bnyk wayar.....kalo arwah sdar sumew uw...dyew akn tkot ngn wayar2 sumew uw...sbb dyew ckp...dyew xnk sakit.....dyew nk mggal drmh....~~~~~~aku alik png ngn akk,abg n pupu aku......tmew ktew owg smpi dah mlm....so ktew owg dah xbnar kan msok...aku tol2 cdey sngt2.......pada esok hary nyew....aku ngn akk n abg aku g mlwt nenek aku....msew nk mlgkah msok wad aku...aty aku tol2 sayu n cdey sngt2......aku ngok keadaan nenek aku trok sngt2.....dyew dlm keadaan koma....aku xthu nk ckp pew...mmg cdey.....

lepas 1 mggu raya......

aku masih ag...masa 2 dah pkol 4 pagi...aku bawu lpas wat asggmnt dgn kawan aku....aku bawu nk rehatkan diri tok tdow......tbew2!!!!!!aku trmew satu pggln dary pak long aku.....pgglan itu amat memeranjatkan diri aku pda waktu itu.....pak long aku mmbrthu pada aku....yg nnk aku dah mnggalkan n mggalkan dnia...aku cdey sngt2......aku tdk dpt mnahan ksdhan smpi aku asew ksnyian dalam diri aku ini......pda pkol 6 pg...aku grak kew ktm srmbn ngn pupu aku.....sbb aku akn alik ngn abg n akk aku....dlm prjlnan nk alik uw...abg aku pndu keta ngn prlhn sngt2....smpi aku dah asew xsng aty.....kmi smpi umh kol 2 ptg....tmew ktew owg smpi...arwh nenek aku bawu habis diandy...dlm keadaan nk dipkaikn kain kapan....aku mgs skali ag......dgn teresak2 nyew.......tmew arwh nenek aku nk dbngkos.....aku xdpt mlht nyew ag....itu lar akhir pertemuan aku dgn nyew.....tarikh pemergiannya ialh pda 10 SYAWAL.......pada thun 2009.....dyew pergi mggalkn aku wat slmayew.....hnyew dyew ajew yg mmhmi aku n phm akn pngai aku..... I LOVE U VERY2 MUCH.......I NEED U I MY LIFE......


No comments:

Post a Comment